Тренди у web-дизайні: базові акценти

Тренди у web-дизайні 2016: базові акценти

Веб-дизайн – це сфера, що досить динамічно розвивається, яка також має свої тенденції та тренди, які часто оновлюються. Якщо ви далекі від цієї діяльності, то, напевно, вам стане новинкою той факт, що тут, як і у високій моді, є сезонна популярність. Те, що було популярно минулої весни, клієнт вже не замовить цієї осені.

Веб-дизайнери, які йдуть у ногу з часом і хочуть бути в курсі всіх актуальних подій, пов'язаних із сферою віртуального дизайну, напевно, займаються моніторингом новинок комп'ютерного середовища. Уважні фахівці вже встигли відзначити, що найпопулярнішими на сьогоднішній день є плоский або напівплоский flat стиль «Метро». Він забезпечує сайту зовсім інше бачення та надає певної елегантності під час перегляду онлайн-ресурсу користувачами. Більш того, все частіше можна побачити ефект синемографіки на інтернет ресурсах.

Важливо наголосити, що це далеко не всі тренди 2016 року у сфері веб-дизайну. Для того, щоб завжди бути в курсі майбутньої моди на технічні особливості новостворених сайтів, варто детальніше ознайомитися з трендами цього сезону.

Друкарня в web-дизайні

Головні тренди веб-дизайну

  • Достатньо об'ємні іміджі. Великі за обсягом фонові зображення високої якості увійшли в моду ще 2014 року. Але й сьогодні вони не здають своїх позицій, і залишаються такими ж популярними. При виборі такої ілюстрації варто враховувати її унікальність. Оптимальний варіант – це фото, яке було спеціально створене для нового ресурсу;
  • Стиль "Метро" - це досить відомий багатьом веб-дизайнерам плоский flat дизайн. Великі світлі простори, великі кнопки та чіткі шрифти – всі ці атрибути дозволять вашому сайту виглядати сучасно та акуратно. Тут неприпустима присутність тіней, градієнтів та різноманітних об'ємних комбінацій. Плоский дизайн не тільки цікаво виглядає з погляду розробника та самого користувача. Такі сайти дуже швидко завантажуються навіть на смартфони;
  • Емоційний аспект. Ця тенденція виникла ще у 2012 році. Для того, щоб утримати користувача на своєму сайті, потрібно застосувати «кричуче» фото (статтю, відео). З погляду психології – це неодмінно привабить відвідувачів, а отже, дозволить збільшити популярність сайту;
  • Акцент на типографіці. Приділивши увагу шрифту на сайті, можна створити неповторний образ інтернет-ресурсу в цілому. Дедалі більше фахівців використовують високоякісну друкарню при створенні сайту;
  • Ілюстрації, намальовані вручну. Здавалося б, інтернет сфера тільки відійшла від цього принципу і веб-дизайнери почали використовувати однакові колірні рішення та схожі шрифти. І чого це призвело? Всі сайти стали немов близнюки! Сьогодні створюються спеціальні ілюстрації та іконки під кожного замовника. Намальовані картинки вручну знову стають актуальними;
  • Відео з високою роздільною здатністю. Якісно знятий та змонтований невеликий відео ролик здатний зачепити клієнта на сайті. Це один з найбільш популярних трюків у веб-дизайні у 2016 році;
  • Зациклене відео. Це відео, яке часто використовується на сайті як фон. Його базова ціль – привернути увагу відвідувача. Щоб його переглядати не потрібно натискати на кнопку Play. Такий ролик може розповідати історію компанії чи якийсь окремий сюжет. У будь-якому випадку картинка, що рухається, неодмінно привертає увагу;
  • сітка або дизайн великими блоками. Як правило, таке рішення нагадує віртуальний колаж. З його допомогою можна одразу продемонструвати весь товар або всі послуги, які є на сайті;
  • Зафіксований хедер. Це досить зручна фішка для будь-якого інтернет-ресурсу. При прокручуванні сайту користувачем, хедер завжди прикріплений вгорі сайту. Він дозволяє створити структуру сайту та пов'язати всі його елементи;
  • Адаптивний дизайн. Користувач хотів би заходити на сайт не лише з великого екрану, але також із планшета чи смартфона. Ось чому в інтересах власника сайту забезпечити своєму веб-ресурсу великі кнопки, доступне меню та зручну інформацію.
Тренды web-дизайна 2016

Кольорові тренди

Важливо розуміти, що високоякісна графіка та відповідність «плоському напрямку» у сфері створення унікального інтернет-ресурсу – це ще не всі хитрощі цього сезону. Веб-дизайнер повинен розуміти, що вибір кольору є одним із вирішальних етапів у створенні картинки сайту. Давайте розглянемо найактуальніші кольори, які найкраще використовувати у веб-дизайні цього року.

Отже, почнемо з мінімалізму. Ті, хто вирішив використовувати яскравий колір у цьому випадку, можуть скористатися цією ідеєю. Головне тут – це не перестаратися. Пам'ятайте, що наявність лише двох яскравих кольорів може створити хаос на екрані. Зосередьтеся на одному та використовуйте його відтінки. Такий хід обов'язково приверне відвідувачів.

Використання текстури – ще один вдалий хід, який дозволить винести на базове тло всю найважливішу інформацію. Так, якщо ви оберете нейтральне тло, то наперед можна винести всі необхідні деталі. Такий самий трюк можна використовувати із заповненим тлом, коли наперед виносяться картинки з текстурою.

Якщо ж акцент варто зробити не на картинки, а на текстовому повідомленні, то краще використовувати текст, що виділяється. Найефектніше буде виглядати поєднання двох кольорів. Таким чином, текст нестиме більш насичене смислове навантаження.

Куди звернутися під час створення сайту?

Якщо ви хочете скористатися послугами веб-дизайнерів, які враховували б усі вищесказані моменти про тренди, ви завжди можете звернутися до компанії Icon Studio. Тут працюють фахівці віртуального дизайну, які здатні поєднувати новомодні тренди та інтереси замовника. І зауважте, вони майже завжди збігаються! Нашим професіоналам ви можете довірити весь процес розробки вашого інтернет-порталу незалежно від його спрямованості та обсягу роботи, який потрібно зробити для його розробки.